Proposta 1
No apartado a) do punto 8 “Medios materiais necesarios determínase que se debe de contar cun teléfono de atención directa para os usuarios, o cal será atendido como mínimo durante as franxas horarias de prestación do servizo fixado no Prego, e que en todo caso, a persoa coordinadora do servizo contará cun teléfono móbil para contacto permanente durante o período de atención do servizo, é dicir de 7:00 a 22:00. Este requisito que é común a todos os Pregos e en servizos que contan cun só coordinador, ¿preténdese que o traballador estea localizable e dispoñible 15 horas ao día durante 11 meses ao ano? , ¿E agora fálase ademáis de facer servizos nocturnos? Aínda contando cos 3 coordinadores, supéranse as xornadas laborais anuais de cada un deles con fartura. Cabe lembrar que o Convenio establece que a dispoñibilidade é voluntaria.
No apartado a) de persoal Técnico do punto 5 “Medios persoais na prestación do Servizo” establécese que para a correcta coordinación do servizo a empresa adxudicataria asignase a unha persoa de entre os traballadores sociais, o exercicio do cargo de persoa coordinadora coas funcións propias de calquera coordinador recollidas xa no Convenio, con algunha que outra modificación. ¿Qué se pretende dicir con isto? ¿Qué un dos 3 coordinadores encargaríase desas funcións, daquela os outros 2 non as teran, e que esta persoa encargaríase da realización das visitas de seguimento bimestrales de todos os usuarios do servizo? Se esta é a pretensión, soamente con este labor non podería exercer as outras funcións que se lle encomendan. Aproximadamente 10 visitas ao día de luns a venres, o que supón que o día que o dedique a outra das funcións encomendadas tería que visitar a 20 usuarios ao día seguinte e así sucesivamente, logo non se cumprirían as visitas e a elaboración dos informes ,o que indica que non se coñece o funcionamento destes servizos.