Idea nº3 PARTE B da comisión de urbanismo do BNG de Narón "a bici como metodo de transporte"
Na parte A enlazabamos con exemplos prácticos e por qué era necesario investir para que a bice sexa un método de transporte seguro (por saúde, por convivencia, por sustentabilidade, por unir barrios e parroquias, por compartir espazo público...)
Agora resumimos fases que son precisas e nas que nos asesoramos tecnicamente:
3A- Facer circuítos peonís e en bici en cada barrio e de unión entre barrios e parroquias. Formación viaria das ciclistas e da cidadanía en xeral
3B- Facilitar e Fomentar o uso da bici en toda a zona perimetral da cidade, creando unha boa rede de rutas de carril bici ou de uso prioritario desta, que servan para acceder á cidade e tamén para desprazarse a instalacións exteriores a esta.
Carril bici ao polígono:
* Desde a cidade pasando por Río Seco ( pasando ou bifurcando aos institutos)
* Desde Xuvia, polo Feal, colexios, (bifurcación instituto) Rio Seco , Polígono
* Desde O val
* Desde san Mateo
* Desde Castro
* Carril bici - senda peonil paralela ao antigo Feve onde haxa espazo
* Estudar un carril bici paralelo a vía de tren que vén da Coruña . ( unir en bici, desta maneira, Santa Icía e a Gándara con Xuvia a través do camiño de santo André e con Neda a través da Ponte do tren sobre a ría).
* Aparcamento de bici privada nos cruces da rúa, separacións máximas de 75 mts entre elas
* Aparcadoiros cubertos de bici
* Cadeiras infantís nas bicis de préstamos da cidade (que algunhas das bicis de préstamos conten con este servizo para que as familias poidan promover o uso delas) (as imaxes que adxuntamos pertencen ao concello de Carballo)
Agora resumimos fases que son precisas e nas que nos asesoramos tecnicamente:
3A- Facer circuítos peonís e en bici en cada barrio e de unión entre barrios e parroquias. Formación viaria das ciclistas e da cidadanía en xeral
3B- Facilitar e Fomentar o uso da bici en toda a zona perimetral da cidade, creando unha boa rede de rutas de carril bici ou de uso prioritario desta, que servan para acceder á cidade e tamén para desprazarse a instalacións exteriores a esta.
Carril bici ao polígono:
* Desde a cidade pasando por Río Seco ( pasando ou bifurcando aos institutos)
* Desde Xuvia, polo Feal, colexios, (bifurcación instituto) Rio Seco , Polígono
* Desde O val
* Desde san Mateo
* Desde Castro
* Carril bici - senda peonil paralela ao antigo Feve onde haxa espazo
* Estudar un carril bici paralelo a vía de tren que vén da Coruña . ( unir en bici, desta maneira, Santa Icía e a Gándara con Xuvia a través do camiño de santo André e con Neda a través da Ponte do tren sobre a ría).
* Aparcamento de bici privada nos cruces da rúa, separacións máximas de 75 mts entre elas
* Aparcadoiros cubertos de bici
* Cadeiras infantís nas bicis de préstamos da cidade (que algunhas das bicis de préstamos conten con este servizo para que as familias poidan promover o uso delas) (as imaxes que adxuntamos pertencen ao concello de Carballo)
COMENTARIOS
Cancelar
Guardar
Сomentario